onsdag 9 november 2011

Sjukling...

Idag har jag gått på sparlåga.
Det är väl bara att inse att jag inte mår helt 100.
Kroppen känns tung. Har lite ret hosta och känner mig rosslig i bröstet. :/
Men med Panodil i kroppen så går allt.
Annars så ska tydligen Samarin funka mot allt.
Även mot blindtarmen sägs de. ;)
Jag får helt enkelt inte känna efter.
Jag har 2 arbetspass kvar denna veckan jag måste fixa.
När jag va ner till brevlådan så hade posten lämnat en lapp...
Jag hade ett paket att hämta.
Paket från Tassimo. :)
Tyvärr så hade de missat att skicka med Chai latten som jag hade beställt.
Så nu får jag vänta ca 1 vecka till innan jag kan bjuda på Chai latte.
Men de skulle skicka med ett extra paket som kompensation.
Gör de det så är det plus i kanten helt klar.
Det börjar bli fullt på hyllorna.
Jag tror jag måste möblera om för att få plats med Chai latten. :)
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: