torsdag 24 november 2011

Stickig...

Så här stickig känner jag mig...
Kanske inte men något mysko är det med mitt halva ansikte.
Jag har en stickande och ömmande känsla i huden.
Det gör inte ont men det är en lite otrevlig känsla.
Det började redan igår faktiskt.
Hoppas de går över snart iaf.
Idag har jag lunchat på Bergvik och varit barnvakt.
Jag fick några timmar över mitt på dan och då satte jag upp granris och ljusslingan på balkongen.
Och det vart katastrof när jag satte upp mitt Ikeahjärta och satte i kontakten.
Bara halva funkade!!!
Så nu blir det till att fixa ny slinga och byta ut den trasiga.
Jag funderar även på att förlänga den som jag satte på balkongräcket.
Lite mer ljus är väl aldrig fel? :)
Men innan jag börjar leta nya slingor så blir det ett dagpass.
3:e extrapasset denna veckan.
Ha nu en bra fortsättning av det som är kvar av denna torsdagskvällen...
// Per

2 kommentarer:

Lena sa...

håll koll bara så att det inte är bältros
lena

Per Noremalm sa...

Lena: Det känns bättre nu men jag lovar att ha koll på det. :)