måndag 28 november 2011

705...

Mitt besök i Kil kostade mig 705:- för 15 minuter.
Vart jag varit?
Jag har varit hos min tandläkaren som jag har i Kil.
Det skulle egentligen kostat 855:-.
Det va billigare pga något som heter tandvårdsbidrag.
För 705:- fick jag 2 bilder, en genomgång efter hål och borttagning av tandsten.
Jag hade iaf inga hål så nu går det 1 år till.
Att gå till tandläkaren måste va lika tråkigt som att betala TV licensen. :)
Innan jag åkte hem hann jag leverera paket till Hillevis son Collin från jobbet.
Vad har jag gjort mer?
När jag kom tillbaka till Karlstad åkte jag och betalade 2 st mattor till mamma.
Sen har jag fixat 2 julklappar till.
Nu är det bara resten kvar...
Jag har även hunnit med ett kvällspass på mitt jobb.
Ha de gött...
// Per

3 kommentarer:

Marita sa...

Det där med Tandläkarbesök är jag dålig på, kan det bero på att man är arb.lös och har andra saker som är Prio 1. ?? (tyvärr...) Men herre´je vad du köper julklappar, är det du som är den "riktiga" tomten??? ;)

Anonym sa...

Tack!!!!!!!!!!!!!!!!/H.

Per Noremalm sa...

Marita: Jepp. Det är jag som är den riktiga tomten ja. ;)

Hillevi: Varsego. :)