fredag 16 september 2011

Ved blev till gräs...

Som ni kanske märkte igår så vart det inget inlägg .
Jag gjorde heldag på jobbet och orkade inte blogga när jag kom hem.
De fanns inte så mycket att säga om dagen så ni har inte missat något.
Idag så har jag gjort ett dagpass.
När klockan va 15.15 så fick jag gå hem och ta helgen.
Ska bli gött med 2 dagars ledighet nu.
Efter jobbet drog jag till Kil.
Jag hade lovat pappa att hjälpa han med att bära in ved som de skaffat inför vintern.
Men som pigg pensionär som han är så hade han och mamma redan tagit in veden när jag kom.
Så jag fick roa mig med att klippa gräset istället.
Imöra är planen att jag och pappa ska åka till Årjäng på marknad.
Årjängs mârten drog igång idag.
Nu ska jag slå mig ner i soffan och slappa resten av kvällen.
Ha en bra fredagkväll...
// Per
Årets badkille...

Inga kommentarer: