onsdag 28 september 2011

Dekoratör...

Idag så har jag och Doris varit dekoratörer på jobbet.
Vi har satt upp denna gren i taket i köket.
Just nu sitter det bara rönnbär på grenen men det ska snart komma upp färgade löv.
Allt för de gamla ska få lite höst inomhus. :)
Efter jobbet så åkte jag ut till Mansion på Bergvik och köpte dessa ljusstakar för endast 99:- styck.
Ordinarie pris tror jag låg på 139:- styck.
Jag passade på att byta bil också. :)
Bytet va bara tillfälligt då jag behövde en bil med barnstol i.
Jag hade en hämtning på dagis vid 17 tiden.
För er som inte vet så har jag egen "firma".
Pers barnvakt och dagishämtning AB. :)
Ha en bra kväll så hörs vi imöra...
// Per

2 kommentarer:

Jenny sa...

Farligt att göra reklam för så bra saker som barnvakt. Detta lägger jag på minnet ;)

Kram
Jenny

Per Noremalm sa...

Jenny: Va bra. För jag har dåligt minne. ;)