onsdag 21 september 2011

Blod= pengar...

Klockan 10.45 va jag en "vardagshjälte".
Jag va till Claratappen och lämnade blod.
Och idag hade jag tjänat ihop 500 poäng som gav mig 500:- att handla för i valfri affär i Karlstad.
Efter att jag lämnat blod så åkte jag ut till Bergviks köpcenter och köpte dessa Filippa K muggar...
Nya för 2011...
Jag kände att det är roligare att lösa in presentkortet på Mansion och köpa snygga muggar istället för att köpa en dimmer till lampan. :)
Tänk va snyggt det ska bli att dricka snyggkaffe i dessa snygga Filippa K muggar. :)
Jag har även hunnit varit på Ikea en sväng med syrran och grabbarna.
Jag höll ordning på vildbasarna när syrran shoppade loss.
Vad kvällen erbjuder för min del vet jag inte.
Men det lär märkas.
En lugn kväll skulle jag gissa på iaf.
Ha en bra kväll vad ni nu hittar på...
// Per

2 kommentarer:

Fröken M sa...

Tanken slog mig, men jag vet inte om kling och klang var så sugna på att vara med på bild ;)

Var de svart/vita muggarna oxå billiga ? dem har vi sen tidigare occh som det kontrollfreak jag är kan jag inte blanda färger ;)

kram

Per Noremalm sa...

Fröken M: Hade vart skoj med en polisbild. ;) Nej. Tyvärr va de inte nån av de svara som va nedsatta. :(