tisdag 27 september 2011

Gäsp...

Varför vaknar man klockan 8.00 när man har sovmorgon?
Jag kunde väl få sova till 9 iaf.
Jag låg faktiskt kvar tills klockan va 9.30. :)
På förmiddagen idag så hann jag fixa present till syrran som fyller år till söndan.
Hoppas det va okej att jag köpte ett presentkort på Claes Ohlsson till dig. ;)
Jag fixade även en grej till mamma som hon ville ha.
När jag kom hem från city så rättade jag till lite på kommande schema.
Jag hann även roa mig med att betala ett gäng räkningar innan jag knallade iväg till jobbet för kvällens pass.
Och nu sitter jag här i soffan med några kvällsmackor och funderar på om jag ska ta tidig kväll.
*Tänker*
Är iof inte bara om jag ska tidig kväll jag funderar på.
Finns en del jag funderar på faktiskt.
Det får nog bli så.
När mackorna är slut får det blir de kudden.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Syrran sa...

Jag vet inte om Claes Ohlsson är min grej riktigt ;)

Per Noremalm sa...

Syrran: Klart det är din grej. :)