tisdag 6 september 2011

110906...

Då va jag hemma igen efter ett kvällspass på jobbet.
Ett kvällspass på 5 timmar som flöt på utan bekymmer.
Jobbade med en van vikarie så det funkade bra.
Det va inte fel med sovmorgon imorse.
Så här ser mitt sovrum ut när sängen är bäddad. :)
Innan jobbet så kollade jag upp om jag kan ha en dimmer på nya lampan.
Och det verkar som det ska funka med en.
Den kostar "bara" 499:-. :/
Frågan är om jag ska skaffa en nu eller vänta lite?
Men det kan nog bli bra med en dimmer när jag väl köper den.
Ska ni köpa lampa i Karlstad så tycker jag ni ska kolla in lampaffären Inne i Haga.
Kanonbra service och väldigt hjälpsamma när man behöver hjälp.
Här kommer en bild jag la upp på Facebook idag i min mapp "Min lägenhet".
Så här ser köket ut.
Ha en bra fortsättning på kvällen.
// Per

Inga kommentarer: