måndag 12 september 2011

Ledig...

Idag är dagen efter jobbhelg.
Och det tar typ halva dagen innan man vaknar till liv.
Och eftersom jag hade en fullspäckad dag med massa måsten så va det lika bra att börja dagen med en lunch klockan 13.00. :)
Kyckling och pasta i Mitt i city...
Okej...
Jag kan lika gärna erkänna direkt att jag inte gjorde så många måsten som jag hade hoppats på. :)
Efter lunchen så tog jag iaf tag i mattkollandet.
Jag kikade in 3 ställen.
Och jag vart bara lite klokare.
På Obs Bergvik blir det nej...
På Sonnelids njeee...
Och på Em möbler kanske.
Em möblers matta verkade helt okej.
Problemet va att de inte hade den inne i rätt färg.
Jag får helt enkelt avvakta lite tills de får in den.
Så just nu står det mellan Ikea och Em möbler. :)
Under kvällen vart det...
Kakkalas... :)
2 kaksorter som smakade mumma.
Nu blir det natten här.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Linda S sa...

Vad blir det för färg på mattan då???

Per Noremalm sa...

Linda S: Den kommer bli en beige matta.