söndag 11 september 2011

110911...

Då va den jobbhelgen över.
Nu är jag ledig 2 dagar.
Visst ja...
Jag tog ett extrapass på tisdagkväll.
Så det vart bara 1 dag ledigt.
Vila mig kan jag göra när jag blir gammal.
Och det jag sett av vädret ska det bli så där.
Passar kanske bra med en massa "måsten" då eller?
Detta är några grejer jag tänkte göra...
En tur till Em möbler.
En tur till Sonelids möbler.
En tur till Obs Bergvik.
Ändra tid för att lämna blod.
Tvätta.
Diska.
Borde städa lite men frågan är om jag orkar. :)
Får se vad jag hinner med.
Jag är rätt sugen på att köpa en ny matta till soffbordet så det blir nog att jag besöker möbelaffärerna och Obs iaf.
Det bästa med denna jobbhelg va att min rygg höll och att den inte gör ont just nu.
Nu blir det nog natten här.
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: