söndag 25 september 2011

Delux...

När jag vaknade imorse så vaknade jag med värsta träningsvärk delux i benen. :)
Med andra ord.
Kvittot på att jag va ute och rörde på mig igår.
Att gå i trappor har varit en utmaning kan jag säga. :)
Med andra ord så har jag vart rätt lugn idag.
Efter lunch så åkte jag upp till Forshaga och hälsade på Johan och Philip.
Det vart inte någe bus eftersom jag va som jag va i benen. :)
Men vi tog en långpromenad istället.
Philip fick åka vagn och Johan tog sin sparkcykel.
 Philip håller reda på storebror...
Johan laddar för en tur...
Vi hann testa 2 st lekparker under promenaden.
Under tiden vi va ute hann syrran städa övervåningen.
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Syrran sa...

Tack för hjälpen :)

Per Noremalm sa...

Syrran: Det va så lite så. :) Bara kul att kunna hjälpa till.