torsdag 10 mars 2011

VARING!!!

Idag så hittade jag bilderna från dansen i söndags.
Och jag säger bara... HJÄLP!!!
Jag får nog sluta gå på dans tror jag.
Jag hade kroppsdelar med på 14 st bilder denna gång.
Och denna gången vet jag inte vad jag gör...
Om "årets bild" senast såg förjäklig ut så va det ännu värre denna gången. :))
Jag kan ju trösta mig att det inte bara va jag som såg konstig ut. :)
Så jag måste varna känsliga läsare för kommande bilder...
Jag och Linda...
- Ryggen mot kameran är nog det bästa...
Mirjam och jag...
- Titta bort funkar också.
Louise och jag...
- Vad va det i vattnet jag drack?
Louise och jag...
- Oj... Ganska normal bild.
Louise och jag...
- En normal foxbild.
Louise och jag...
- Konstig min på G?
Erika och jag...
- Torr i munnen?
Erika och jag...
- STOPP! Här bestämmer jag...
Jag och Erika...
- Jag borde inte äta sura karameller när jag dansar.
Jag och Erika...
-Avslutar med en normal bild.
Jag bjuder på dessa hemska bilderna.
Minspelet kan man väl inte klaga på iaf? :)
Jag kan ju inte hjälpa att fotografen tar kort precis när jag ser ut som jag gör. 
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Marita sa...

Såg att L.O var med på ett hörn oxå! :)

Per Noremalm sa...

Marita: Jajemen. Han är med på 2 faktiskt. :)