tisdag 29 mars 2011

110329...

Igår så var jag på tur...
Jag va bl.a i Forshaga och sedan till Kil.
När jag och Johan lekte så frågade jag om han ville hänga med till mormor och morfar i Kil och det förslaget nappade han på direkt.
Och efter en stund satt han i bilen...
När jag va i Kil så passade jag på att tvätta bilen.
Och det va minst sagt nödvändigt.
Före...
Efter...
Va typ 1 ton med vägsalt på den.
Jag plockade av takboxen också.
Nu vill jag bara sätta på sommardäckena men det väntar jag med några dagar.
Idag har jag gjort ett extrapass på jobbet.
Aldrig fel med några extrapass lite då och då.
Och nu ikväll så va danskompisen Sofie här och kollade hur jag bor.
Hon har sagt att hon velat kolla in lägenheten ett tag men tiden har inte riktigt räckt till.
Jag passade på att ge henne lite nacos när hon va här.
Inte så bra om jag får gäster och de svälter.
Jag tror hon vart mätt iaf.
Nu ska jag hänga tvätten som jag tvättat.
Ha de gôtt...
// Per

3 kommentarer:

Karin sa...

Vilken tuff Kille :)

Per Noremalm sa...

Karin: Och han trivs bra i Audin som du ser. ;)

Karin sa...

Inget fel på Opel :)