måndag 7 mars 2011

24 mars...

Idag så fick jag ett sms av syrran.
24:e mars kommer Johan bli storebror.
Det är framflyttat 1 vecka.
Så snart är jag morbror igen då. :)
Jag måste nog ut och handla något snart tror jag.
Storebror i egen hög person...
Imöra blir det dagpass på jobbet sedan ska jag nog ta mig till Friskis.
Så här ser min vecka ut för den som undrar vad jag ska pyssla med denna veckan.
Tisdag: Jobb 7.45- 15.15. Sedan blir det Friskis.
Onsdag: Jobb 16.00- 21.00. Ev. Friskis.
Torsdag: Genomgång i gymmet kl 16.00. Dansträning kl 20.00.
Fredag: Jobb 15.00- 20.00. Friskis på fm.
Lördag: Jobb 7.00- 20.00
Söndag: Jobb 7.45- 21.00
Det kan ju bli ändringar under veckan men just nu ser det ut så här.
Va som sagt på dans igår och Louise hade med sig kameran och hon kunde inte låta bli att ta kort på mig.
Här kommer 2 bilder...
Linda och jag...
Linda och jag...
Får väl se när det kommer bilder som Per-Inge tagit från helgens danser.
Nu blir det natten här.
Godnatt...
// Per

3 kommentarer:

Louise sa...

Vadå inte kunde låta bli att ta kort på dig? Det var Linda jag tog kort på, du råkade bara vara den hon dansade med. :P

Fröken M sa...

Åh "min" goa linda :)
Ha en bra kväll... jag antar att du dansar ? :)

Per Noremalm sa...

Louise: Och jag som trodde du tog kort på mig för jag inte vill va med på kort. :)

Fröken M: Jajemen. Det är jag som är hennes "danspartner". :)Hoppas Viggo å Emilia hade skoj idag när de dejtade. :)