tisdag 22 mars 2011

Paket...

Igår fick jag ett paket på jobbet.
Det innehöll mina nya jobbkläder.
Får se när jag börjar använda dem.
Jag har rätt mycket kläder så jag kan ju spara lite på dem.
Idag så har jag jobbat mellan 7.45- 15.15.
Jag började dagen med utvecklings och kompetensprofilsamtal med chefen.
Det gick väl bra och det verkade som hon är nöjd med mig.
Jag kommer ev. få en ny uppgift på jobbet.
Ta hand om qvalimax eller va de nu heter.
Hon skulle kolla med Jenny som lär ut det.
Får se vad som händer. :)
Nu ikväll så har jag vart och kollat på bugg 2:an på Holken.
Och inte vart jag imponerad av killarnas dans denna gång heller.
Gissa vad jag hittade på nätet häromdagen...
En bild på Linda S och mig från en dans i Kristinehamn...
Nu blir det snart natten.
Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar.
Imöra blir det ett extrapass mellan 7.45-15.15.
Nattinatti...
// Per

Inga kommentarer: