tisdag 1 mars 2011

Impuls...

Här kommer ett sent blogginlägg...
Idag så jobbade jag med Doris.
Oj va mycket vi har haft att prata om. :)
Fast de brukar vi alltid ha.
De vart så illa så att Carro vart nervös om vi skulle hinna med allt vi skulle göra men det gjorde vi. ;)
Efter jobbet va de hem och tvätta lite igen.
Sedan så följde jag med en kompis på buggkurs.
Bugg 2:an och vad ska jag säga?
Det kan inte va lätt att va tjej alltså.
Så illa va det med många killars förning och taktkänsla.
Sedan vart det impulsbio.
Inpulsköp har jag hört talas om men inte inpulsbio.
Men vi hann gott och väl.
Missade lite av reklamen men va gör det? :)
Vi kollade på True Grit...
Handlade om en 14 årig tjej som jagade sin fars mördare.
Oj vilken tuff 14 åring säger jag bara.
En bra film om ni frågar mig.
PPP+ tror jag den får i betyg. :)
Nu blir det natten.
Imöra blir det träning innan jobbet.
Har haft några dagars vila och tror kroppen har behövt det.
Men imöra är de på´t igen...
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: