måndag 21 mars 2011

Glass...

Då va det ny vecka igen.
Idag har jag haft ett dagpass och efter det så va det kurs i social dokumentation.
Passet på våningen flöt på utan bekymmer.
När det va dags för kursen så slog tröttheten till. :)
Sen att jag fick sitta på en stol som jag fick träsmak av efter 5 minuter gjorde ju inte saken bättre.
Kursen varade ju bara i 3 timmar.
Jaja. Jag vet att jag gnäller. :)
Efter det så vart det hem och byta kläder för att gå ner på stan för att göra ett ärende åt en boende på jobbet.
Det som kallas för ideellt arbete va?
På vägen hem så gick jag förbi en kompis och där vart det glassfest.
Och för er som känner mig så vet ni att jag älskar glass.
Det vart marängswiss.
Mums säger jag bara...
Idag så fick jag 2 bilder på min superkompis.
Han har vart till frissan...
 Det vart grön färg denna gång...
Han verkar nöjd med att va nyklippt iaf...
Nu får de bli natten tror jag...
// Per

Inga kommentarer: