måndag 14 mars 2011

Vår...

Nu känns det som våren kommit till Karlstad.
Sol, blå himmel och stora vattenpölar att gå i.
Snön försvinner med en rasande fart...
Så här såg det ut på Strandvägen när jag va på väg ut för en promenad på fm.
Långpromenad i solen är en av sakerna som jag gjort på min lediga dag.
Va helt underbart väder men oj va vatten det va på trottoarerna. :)
Annars har jag tagit en fika på Café Royal.
Sedan så har jag vart och köpt en present till Philip.
Snart är det dags att anlända till jorden för nästa Noremalm.
Nu ikväll så har de blivit en massa prat och ännu mer prat. :)
Och nu blir det natten för en sliten Per.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Fröken M sa...

Jajjenen ! De har varit förlovade praktiskt taget sedan födseln :)

Per Noremalm sa...

Fröken M: Då är det snart dags för bröllop: ;)