tisdag 8 mars 2011

"Årets" dansbild...

Nu har bilderna från dansen i Forshaga släppts.
Jag hamnade på hela 9 st!!
Bl.a "årets" dansbild... :)
Pia och jag...
-Titta in i kameran nu Pia.
Pia och jag...
-Nu kör vi så det ryker Pia.
Jag och Pia...
-Vilket drag.
Malin och jag...
-Så här ser bugg och fox ut när den är som bäst. ;)
Malin och jag...
-Du somnar väl inte Malin?
Jag och Malin...
-Vilket drag de är i Forshaga.
Jag och Malin...
-Vi är med på 1 bild till Malin... :)
Jag och en tjej jag inte vet namnet på...
-Ska vi åt det hållet?
Hon utan namn och jag...
"Årets" dansbild 2011".
Fråga mig inte vad jag gör men jag bjuder på denna bild.
Ha de gött...
// Per

3 kommentarer:

Sofie sa...

Många riktigt bra bilder! Angående den sista vill jag påstå att det inte är killen på bilden det är fel på utan FOTOGRAFEN. Du är bra Per som kan bjuda på den. :)

Karin sa...

Linslus :)

Per Noremalm sa...

Sofie: Tack så mycket. Man får bjuda på sig ibland. :)

Karin: Råkade ju bara dansa förbi. ;)