fredag 25 mars 2011

Jobbhelg...

Kan inte låta bli men här kommer nya 2 bilder till på lilleman...
Undrar om han drömmer om morbror Per?
Rund & go...
Ikväll så har min jobbhelg dragit igång.
Nu är snart 1:a kvällen avklarad.
Bara en heldag imöra och sedan ett dagpass på söndag sen så är den helgen över. :)
På söndagkväll blir det dans på Holken igen.
Idag så har jag gjort något som jag inte gjort på länge.
Jag har vart ute och sprungit...
Frivilligt va de nästan också.
Och det va ju jobbigare än att springa på ett löpband kan jag säga.
Va ju motvind typ 90% av sträckan vi sprang.
Vi är jag och Linn.
Linn tycker tydligen att jag behöver röra på mig.
Efter det så va jag ner en sväng och lunchade med Linda.
Ja det va väl dagen i korta drag.
Ha en bra kväll och håll tummarna för att Jessica Andersson vinner let´s dance 2011. :)
// Per

4 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

GRATTIS morbror Per....! Vilken sötnos :))

Kram Annemari

Susanne W sa...

Vilken liten goding du:-) Grattis än en gång:-) Då lär du får dansa för mej jätte mycke, vet inte när ja kommer att komma ut på dansgolvet igen men snart hoppas ja. Kram på dej

Anneli sa...

Kan aldrig bli för mycke bebis-kort! En liten goding!

Per Noremalm sa...

Annemari: Tack så mycket. :) Kram

Susanne W: Tack så mycket. Krya på dig. Kram

Anneli: Lovar att det kommer komma mer... :)