lördag 5 mars 2011

Pizza...

Då va det lördag igen.
Och jag är rejält seg i kroppen.
Det beror på att jag va och dansade igår garanterat.
Och Gamblers som spelade var grymt bra.
De hoppar upp helt klart bland de 5 bästa bandena.
Utan inbördes ordning så är de 5 bästa Blender, Casanovas, Shake, Sannex och Gamblers.
Jag ska ju på dans imöra är det tänkt och Bhonus som spelar då kommer få väldigt svårt att matcha gårdagens dans med Gamblers.
Har även haft pysslat med äkta lördagsnöje.
Tvättat kläder. :)
Lika bra att passa på när jag har en ledig dag.
Jag hade tänkt att ta mig till Friskis idag men det fick bli en promenad i solen istället.
Och promenaden avslutades med shopping.
Kom hem med dessa.
Nu har jag riktiga skor att ha på fötterna nu när det blir våren.
Det va faktiskt 500:- rabatt på dem.
Nu blir det pizza och sedan melodifestivalen.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: