måndag 13 februari 2012

Tupp...

Då va det ny vecka och jag har haft lite halvledigt idag eftersom jag haft jobbhelg.
Men jag har vart upp till jobbet på apt.
Så inte idag heller "slapp" jag jobbet.
Jag ställde faktiskt klockan på 9 så jag inte skulle sova hela förmiddagen.
Innan det va dags att knalla upp till jobbet så hann jag lägga lite schema.
Och tydligen så ska jag jobba påsk om jag får de helger jag lagt.
Inget jag tänkte på när jag la det.
13.30 va det apt.
Och där va jag som tuppen i hönsgården.
Jag va ensam kille med andra ord. :)
När jag kom hem så va det dags för lite "måste".
Har kört några tvättmaskiner.
Så nu har jag lite rena kläder igen.
Med andra ord blir det till att vika tvätt imöra innan kvällspasset.
Känns om jag bara svamlar här nu så jag ska nog ta natten.
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: