söndag 19 februari 2012

Pimp...

Idag så har jag vinter "pimpat" bilen...
Nu är den redo för massa resor till skidbackarna.
Chokladlådan är på och vill fyllas med massa skidor.
Lite trist bara att det regnade igår bara. :(
Nu är förhoppningen på att det blir ett gäng dagsturer innan det blir 29:e mars.
I eftermiddag va jag lite hurtig och tog mig en promenad på 1 timme.
Gött att röra på mig lite.
Igår va jag, syrran och Philip ute på Bergvik innan vi åkte upp till Forshaga.
Där sprang vi på mamma och pappa.
Så här nöjd vart Philip när han fick sitta på bordet. :)
Philip med mormor Kerstin.
Nej...
Jobbet hägrar imöra så nu får det bli natten.
Godnatt världen...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt han är Philip :-) Vilken tur att han har dig som morbror som är så snäll :-) Mormor och din syster är väldigt lika varandra!

Karin sa...

Undrar vem personen är som tycker jag är lik mamma :-)