fredag 10 februari 2012

Surt sa Per...

När jag vaknade imorse så visste jag att det skulle bli en småjobbig dag.
Jag skulle följa med mamma och pappa på Hildings begravning i Årjäng.
Men när jag stod i duschen så kom jag på...
Faan!! Det är fredag och den fredan.
Och min bil står på gatan för att det skulle bli kortare väg att bära kostymen.
Denna parkering kostade mig 400:-!!!
Säger det igen.
Faaan!!
Istället för 400:- till Karlstads kommun kunde jag fått...
Tågbiljett till Stockholm.
Eller...
Entré till 2 danser.
Eller...
En dag i skidbacken.
Nej. Istället parkerar jag bilen och får böter. :(
Jaja. Går väl inte under men sur är de iaf.
Åter till Årjäng.
Begravningen va fin och nu är Hilding hos min farfar.
Ska ta natten här nu.
Jag har en jobbhelg framför mig.
jag är inte så laddad men de går snabbt bara man kommer dit.
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: