måndag 6 februari 2012

Carpe diem...

Livet är ingen dans på rosor...
Livet är inte så lätt som man önskar att det vore.
Det blir inte alltid som man hoppats på.
2011 va ett sådant år för mig.
2011 innebar väldigt många roliga och underbara stunder.
Jag har många fina minnen som jag aldrig kommer glömma.
Men 2011 hade väldigt många jobbiga stunder också.
Och under dessa stunder har jag mått rätt dåligt.
Och det har inte alltid vart så lätt att dölja det alla gånger.
Många som träffat mig har säkert sett det på mig att jag inte mått så bra.
Men nu är det 2012 och jag måste glömma det gamla och gå vidare och tänka framåt.
Jag hoppas 2012 blir mitt år.
Jag är trotts allt 38 år. Snart 39...
Även om ni inte tror på det. ;)
Jag har alltid haft en dröm som jag hoppas bli verklig de närmaste årena...
Carpe diem...
// Per
Här är en låt som jag kommer förknippa med 2011. Framförd av Sanna Nielsen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

♥♥♥♥ Fina du!♥♥♥♥

Per Noremalm sa...

Anonym: Tack vem du nu är...