måndag 27 februari 2012

Besiktning...

Jag ledig och då är det inte svårt att gissa vad det är för väder...
Snökaos.
Jag är inte förvånad.
Därför kommer jag försöka "lura" vädret.
På onsdag kommer jag va ledig och leta upp en skidbacke.
Och eftersom jag skulle jobba då borde det ju bli bra väder. :)
Hoppas inte vädergudarna läser bloggar nu bara.
Idag så har jag gjort någe som jag inte gillar.
Besiktat bilen...
Jag hatar det verkligen!
Men som tur va så gick det bra.
Så nu går den 1 år till.
Protokollet som visar att det gick bra...
Efteråt så blev det en tur till Ikea.
Och där vart det ett resturang besök.
Lunch för 35:-. Löjligt billigt ju.
Just nu sitter jag i soffan och tror jag kommer sitta här ett tag till innan det blir natten
Men jag måste bara visa en liten sak...
Bilder på prinsessan Estelle 4 dagar gammal.
Ha en bra kväll...
// Per

Inga kommentarer: