onsdag 15 februari 2012

Alla hjärtans dag...

Som säkert ingen kunde undgå så va det alla hjärtans dag igår.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den dagen.
Som singel så känns det ganska jobbigt faktiskt när det blir 14/2.
Men som en klok vän sa.
Jag har ju familjen och vännerna. :)
Alla hjärtans dag är en liten affärsgrej tycker jag nog.
Det finns ju faktiskt 364 andra dagar på året att visa sin kärlek till sina nära och kära.
Fast jag kanske skulle tycka annorlunda om jag inte va singel.
// Per

3 kommentarer:

Marita sa...

Jag håller med den kloke vännen!! Jag är oxå mer eller mindre singel, har inga föräldrar i livet samt en syster som heller inte finns kvar i "jordelivet". Allt hetsas upp och ska vara så "pullinuttit", själv tycker jag att det bara är trams. Jag visar min uppskattning till mina nära och kära spontant ist. när de minst anar det, DET är uppskattat det!!! <3

Malin sa...

Jag är gift men vi firar inte denna dag. Är faktiskt lite trött på denna köphysteri som handlarna uppmanar till. Kram

Per Noremalm sa...

Marita: Jag det finns ju 365 dagar man kan fira på. :)

Malin: Ja de blir rätt hysteriskt faktiskt.