torsdag 9 februari 2012

Skitig...

Efter min och syrrans resa till Strömstad förra veckan så vart bilen minst sagt skitig...
 Den va röd innan resan...
 Vit bil kanske vore bättre?
 Efter en tur i tvätten på Bergvik borde den ändra färg va?
Ja men se där. Orginalfärgen är som sagt va röd...
Som ni ser så sitter syrran i bilen och njuter av att få åka Audi. ;)
Efter syrran haft sitt möte på jobbet på förmiddagen så åkte jag och hämtade henne.
Jag fick agera lite "färdtjänst" innan det vart lunch ute på Bergvik.
Där käkade vi kycklingfilé, strips, bearnaisesås, bröd, dryck och sallad för 40:-/ portion.
Fast vi hoppade salladen. :) 
En lunch för 40:- är inte så illa pinkat va?
Vi "hittade" pappa vid biltvätten och när våra bilar va rena så åkte vi till Café Noremalm på Strandvägen.
Jag har även hunnit med att hämta den nya skivan till skänken.
Hoppas denna håller som den ska.
Nu ska jag plocka fram kostymen.
Ha en bra kväll...
// Per

Inga kommentarer: