lördag 11 februari 2012

Date bilder...

Nu har båda fotograferna som va i Forshaga på dansen då Date spelade lagt upp sina bilder på nätet och jag fastnade på hela 13 st. :)
Här kommer 2 bilder som Stefan tagit...
Jag och Jenny...
Jag och en som jag inte vet vad hon heter...
Här kommer ett gäng bilder som Per- Inge tagit.
 Jenny och jag...
 Här kommer vi igen...
 En bild till på Jenny och mig...
Såhär kul är det att dansa med mig. :)
Susanne och jag...
 Susanne och jag igen...
 Och ännu en bild på oss...
 De vart visst en till på Susanne och mig...
 Här ser ni min dåliga hållning. :)
Jag och hon utan namn...
Hon igen och jag...
Ha de gött.
// Per

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hon heter Pia ;-)

Marita sa...

Kul att se Jenny, det var länge sen!!

Per Noremalm sa...

Jenny: Tackar. Då vet jag. :)

Marita: ja det va kanske inte igår. :)