onsdag 8 februari 2012

120208...

Idag så har jag jobbat mellan 7.45 till 15.15.
Men det vart ett lite kluvet arbetspass.
Jobb och sedan ett möte och efter det tillbaka till jobbandet.
Men nu har jag jobbat 2 dagar så nu passar det väl med 2 lediga dagar va?
Ledigheten på fredag va inte planerad från början.
Det är begravning för Hilding så jag tar timbank på fredagkväll.
Sedan har jag 2 heldagar lördag och söndag.
Med andra ord blir det ingen dans på söndag i Kristinehamn.
Imöra ska jag träffa syrran.
Och hon har bestämt att vi ska käka ute.
Passar väl bra när jag köpt detta häftet nyligen.
Restaurangchansen...
Mat till halva priset. :)
Här kommer två bilder på småttingarna som jag fick i mobilen idag...
 Philip städar kökslådorna...
Johan och Pontus...
Ikväll öppnade jag Café Noremalm en stund.
En danskompis kikade förbi innan hon skulle på danskurs här i Karlstad.
Nu blir det slappa i soffan. :)
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: