fredag 15 juli 2011

Tillbaka igen...

Nu har jag funderat och grubblat ett tag... Jag gör de fortfarande faktiskt om jag ska va ärlig.
Jag har inte haft nån större gnista för att skriva så därav pausen.
Jag har kännt mig tom och inte inspirerad alls.
Får se om jag har det även efter detta inlägg...
Det har vart mycke tankar som snurrar om och om igen i huvudet.
Just nu så är jag i Uddevalla på släktträff.
Ska va här hela helgen.
Det är första gången som släkten Noremalm har släktträff.
Kul att se alla live istället för på Facebook.
Idag har vi grillat och pratat en hel del.
Vi hann även med lite kubb.
Och det gick rätt bra för laget jag va med i.
2 matcher och 2 vinster. :)
Imöra blir det fler från släkten Noremalm som kommer.
Här kommer några bilder från dagen...
 Grillarna gick varma idag.
 Delar av släkten...
Kubb på hög nivå...
Utsikten går inte att klaga på iaf...
På söndag rullar jag upp till Malung för dansbandsveckan.
Det blir en liten tur på ca 38 mil. :)
Jag dansar söndagnatt sedan rullar jag hemöver till Karlstad för några dagars vila
Och på tal om vila.
Nu får det bli natten.
Godnatt...
// Per

5 kommentarer:

Nathalie sa...

Mysigt ni verkar ha de, kul :D:D

Fröken M sa...

Du får hålla ögonen öppna, det kommer tävlas ut några tassimo maskiner på bloggen framöver ;)

Linda S sa...

Kan bara instämma att det såg mysigt ut. Ha så kul i Malung! =)

LindaNoremalm sa...

Hur kul som helst !

Per Noremalm sa...

Nathalie: Ja det va mysigt. Idag fortsätter vi. :)

Fröken M:Det ska jag absolut göra. :)

Linda S: Ja de va skoj att träffa skäktingar man inte träffat förr. :)

Linda Noremalm: Javisst va de. :)