fredag 29 juli 2011

Premiär...

Igår så va jag tvungen att prova Tassimon. :)
Eftersom jag inte dricker kaffe så vart de Marabou choklad dryck.
Den va inte dum kan jag säga. :) 
Vad har jag gjort med idag då?
Jag har precis kommit hem från ett kvällspass på jobbet.
Jag har en trevlig jobbhelg framför mig.
Men nu är det bara 23 timmar kvar.
Innan jobbet va jag ner till stan för att greja med mitt VISA kort. 
Sedan vart de lite penga prat när jag ändå va där.
Måste ju veta vart jag ska sätta in lottovinsten när jag vinner den. ;)
Fick i mig lite mat också när jag va ner på stan.
Och det va liten i storlek också.
Kanske är därför vågen visade 70.5 kg imorse?
Gått ner ½ kg denna veckan.
Kan ju bero lite på alla promenader jag avverkat denna veckan.
På förmiddagen chattade jag med syrran och Philip via msn.
Såhär koncentrerad va han. :)
Han berättade att nästa helg ska han döpas i Alsters kyrka...
Denna kom i brevlådan idag.
Det skulle va en film till men de hade skickat med fel så de va bara att skicka tillbaka den.
The Tourist skulle vart med också.
Nu ska jag ta mig till Ica Hagahallen.
Behöver lite bröd bl.a.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: