torsdag 21 juli 2011

Inställt...

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.
Det va ju meningen att jag skulle åka upp till Malung för avslutningen på dansbandsveckan.
Men nu har Linda gått och blivit genomförkyld så vi hoppar det idag.
Jag har svårt att se att hon blir frisk tills imorgon så vi kan åka upp då men hoppet är ju det sista som överger männskan säg de. :)
Krya på dig Linda!
Själv så har jag börjat hosta.
Rösten börjar väl komma tillbaka lite smått efter att jag tappade den i Uddevalla förra helgen.
Med andra ord är det lite sjukstuga i Karlstad.
När solen sken som den gjorde idag så passade jag på att lägga mig i parken och sola.
Bäst att passa på att njuta.
Snart är man instängd på jobbet igen.
Nej...Nu måste jag rusa iväg till akuten.
Ha de...
// Per

2 kommentarer:

Cissi Ranström sa...

Krya på er! Skrutthögar! ;)
Vaddå rusa till akuten.... nu blir man ju nervös, vad händer? Kram

Per Noremalm sa...

Cissi: Vi är säkert friska snart igen. De är inte så farligt med mig trotts att jag är kille. ;)