lördag 23 juli 2011

110723...

Idag vart det frukost på balkongen.
Utanför glasrutorna vräkte regnet ner.
Ena stunden har det regnat och sedan skiner solen.
Ska det va så svårt att bestämma sig.
Sol räcker gott och väl.
Och till slut kom allt solen fram. :)
Denna helgen är det sista helgen på min ledighet.
Jag har inte haft några större planer för dagen utan tagit dagen som den kommit.
Det vart ingen dans i helgen.
Jag hade iof 2 danser att välja på.
Malung och Örebro.
Men lusten för dans är inte på topp så det är lika bra att va hemma.
Eftersom jag hade lite tid över idag så vart de en tur till Ikea.
En tur till Ikea är aldrig fel. :)
På vägen hem från Ikea så svängde jag förbi Max och köpte mig en lyxshake. :)
Jag har även legat och slappat vid kanalen.
Och där går båtbussen...
Är ni i Karlstad så tycker jag ni ska ta en tur med båtbussarna.
 Jag fick sällskap av denna pippin...
Idag fyller Philip 4 månader... Grattis!
Ha nu en bra lördagkväll...
// Per

Inga kommentarer: