onsdag 20 juli 2011

Jag är...

Jag är inte...
  • Den vältränade killen med de stora musklerna.
  • Den solbrända innekillen.
  • Den som dricker vin eller andra alkoholdrycker.
  • Den tuffa & coola killen...
  • Den killen med det flaschigaste jobbet.
  • Den coola killen med massa tatueringar.
  • Den med den flaschigaste bilen.
  • Den med den stora båten.
Jag är...
  • Världens snällaste och omtänksammaste kille.
  • Kille som har magiska händer.
  • Killen med ett gott hjärta.
  • Killen som dansar som en gud, den bäste buggaren och man vill tydligen bara ha mer.
  • Killen som är go, ärlig och sprallig.
  • Killen som har skön humor.
  • Killen som är ansvarstagande och ordentlig.
  • Killen som oftast är glad.
  • Killen som skulle bli världens bästa pappa.
(Jag är svarena är från några vänner som beskrivit mig)

// Per

Inga kommentarer: