lördag 16 juli 2011

Noremalm...

Igår så åkte jag som sagt va ner till Uddevalla och släktträffen.
Jag, Johan och voffen Pontus åkte i min bil.
Johan laddar med Bamse...
Här jagar vi syrran...
Idag så vart det frukost i husvagnen och på förmiddagen så vart det ett besök hos min kusin Michael och hans familj.
För att ta oss till dem va vi tvungna att åka över den lille bron som jag inte har namnet på just nu.
Johan tyckte den va häftig. Mormor tyckte dock inte att den va lika häftig. :)
Hemma hos Michael vart det fika...
Efter fikat så fick vi åka förbi Ica Kvantum för att köpa mer grillbriketter.
Nejdå... Det va inte Johan som körde.
Men när morfar lämnade förarsätet passade han på att köra ikapp med sin mamma som sitter i bilen brevid. :)
Några av släktingarna njuter av det fantastiska vädret som vi har haft idag...
Här leker Johan med några av sina nya polare medans Linda håller ett vakande öga på dem.
Idag så vart det långbord ute i det fina vädret...
Även i andra änden av bordet käkades det för fullt. :)
Lite senare vart det Noremalm mästerskap i kubb.
Vi va uppdelade på 4 lag som spelade på 2 banor...
Till vänster ser ni mina lagkompisar Linus (stående) och Martin (sittandes på huk).
Och vi lyckades ta hem segern i mästerskapet. :)
Nu är klockan natten här.
Johan är helt slut efter ännu en dag fylld med lek och bus med sina nya kompisar.
Mamma och pappa ligger och snarkar ikapp.
Så nu ska jag krypa ner under täcket och hoppas på att rösten kommer tillbaka lite.
Jag har börjat tappa rösten. :)
Får bli post it lappar imöra när jag ska bjuda upp för dans imöra. 
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: