måndag 18 juli 2011

Karlstad igen...

Då är jag hemma i Karlstad igen efter en litet turné som avslutades i Malung igår.
Alla tjatar om att det är så fantastiskt i Malung och dansbandsveckan.
Men jag vet inte om jag är så imponerad.
Trångt och bökigt va de iaf.
Och värre lär det bli.
Jag är ju en dansare som vill ha flyt framåt i dansriktningen.
Och det är svårt att få när det är en massa foxare som smyger fram.
Precis som alla husvagnar som stoppar upp flytet på vägarna nu under sommaren. :)
Denna satt på bilen när dansen va slut.
Jag kanske skulle behöva en sådan kurs? :)
Idag så hittade jag några bilder på mig från Blomsterhult senast jag va där.
Bjuder på denna...
Jag och Linda H när Blender va och spelade för ett tag sedan i Blomsterhult...
Resten av kvällen kommer tillbringas med att fixa med tvätt och gå till jobbet.
Nej. Jag ska inte jobba. :)
Men eftersom jag har semester och något saknas så får de väl fuskas lite.
Ev. så ska jag nog ta mig en promenad lite senare.
Om de inte regnar förståss. :)
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Marita sa...

Läste du insändaren i Aftonbladet för några dagar sen som var div. åsikter ang. dans i Malung???

Per Noremalm sa...

Marita: Nej den har jag missat. :)