torsdag 28 juli 2011

Tassimo T20...

Nu kan pappa få "snyggkaffe" nästa gång han kommer på besök. 
Jag har ju haft en vanlig kaffebryggare men inte lika häftig som denna.
Det som är bra med denna maskin som numera står på min diskbänk är inte att den inte bara matchar Soda streamern och micron utan att jag kan få nytta av den också.
Den kan göra varm choklad.
Det är ju kanon för en som mig som inte dricker kaffe. :)
Maskinen heter Tassimo T20 och man kan göra massa skojiga drycker med den.
Så är du sugen på kaffe, te eller choklad så är det bara att kika förbi.
Jag va iväg och köpte hem dessa idag.
Chokladdryck från Marabou och Latte Macchiato från Gevalia..
Maxi Stormarknad har bäst pris på dessa det jag sett än så länge.
Jag ska klicka hem lite mer från Tassimo.
Bl.a chokladdryck från Milka och sedan några mer kaffesorter.
Jag fick med 200:- att handla för när jag köpte maskinen.
Hittade dessa till kanonpris på Ica Kvantum också. 19.90:- med Ica kort.
Kanske passar till kaffet?
Ni får ha en bra kväll...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer till veckan jag och min älskling..kan allt lägga på mig några kilo till..:) mvh hillevi.

Per Noremalm sa...

Hillevi: Jag ska bara fixa några fler sorter bara. :)