onsdag 29 december 2010

Slalom...

Klockan 9.30 så hämtade jag upp Sofie och hennes packning...
Sedan drog vi iväg till Sunne och SkiSunne.
En dag i backarna va planerad.
Och det vart det trotts att termometern visade ett gäng - grader.
Men vi va välklädda så det va ingen fara på taket.
Tror att kylan skrämt bort en del åkare men inte mig emot. :)
Utsikten från en av backarna...
Slalomdrottningen Sofie i egen hög person...
Så här vackert va de på toppen...
Det har vart en kanondag i backarna och jag hoppas det blir en ny tur snart igen.
Nu ska jag vila mina "lätt" slitna ben. :)
Efter en dag i backarna så känner jag att det vore inte fel med lite träning på ett gym. :)
Det tar på den gamle kroppen när man åker som Anja Pärsson.
Tro f*n att hon har stora lår. 
Slalom är grym bra träning för lårena. :)
Ha nu en fortsatt bra kväll... 
// Per

Inga kommentarer: