tisdag 28 december 2010

Olaglig...

Kan meddela att jag är olaglig... :)
Ser ni en röd Audi med en Cloetta takbox på taket så är det jag och jag kör tydligen inte lagligt.
Min vän polisen har meddelat att min bakre nummerplåt inte får ha FBK märket som jag satt på.
Varför säljer de sådana märken då tro?
För att jag ska få böter om jag träffar på "fel" polis förmodligen. :)
Va händer annars på Strandvägen?
Jo jag har vart uppe och hämtat ner pjäxorna.
Imorgon ska jag åka till Sunne för säsongens slalompremiär.
Ska bli skoj men kan bli lite småkallt. :)
Blir till att klä sej ordentligt.
Har vart på Obs på Bergvik en sväng.
Va tvungen att köpa spolarvätska.
Kollade även om Maxi hade sänkt priset på ljusslingorna men de hade de inte.
Jag va in en sväng på Stadium också. :)
Där kollade jag va de hade för priser på ryggskydd när man åker skidor.
Nu ska jag ladda lite inför kvällspasset.
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Marita sa...

Gôbben fick oxå samma påpekande vid en poliskontroll..... ://

Per Noremalm sa...

Marita: Fick han böter? "Min" polis sa detta i telefonen. :)