torsdag 16 december 2010

101216...

Kanske dags för dagens inlägg här då?
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt...
*Tänker*
Kan väl börja med att säga att jag tycker dagens väder vart tråkigt. :(
När jag va ute under dagen så va det 1 grader varmt.
Jag vill ha tillbaka kylan så snön håller sej kvar.
Jag vill ju kunna dra iväg och åka skidor snart.
Vid 12 idag så va jag och kollegan Hillevi och fikade hos kollegan Anna.
Det bjöds på daimtårta och jag är nästan säker på att den va utan några kalorier. :)
När vi åkte hem så åkte vi förbi detta bygget...
Färjestads nya hockeyarena...
Kostnad: 4 miljoner.
Antal matcher som ska spelas där: 1. :)
Matchen spelas 26 december mot Frölunda och förhoppningsvis vinner FBK. :)
Igår så vart det film som jag skrev.
Det vart Inception.
En lite småkonstig film men ganska bra ändå.
Filmen Knight and day har jag tittat på nu i eftermiddag.
En bra film i typisk Tom Cruise anda.
De finns nog inte så mycket mer å skriva om så nu ska jag trycka på "Publicera inlägg".
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: