tisdag 14 december 2010

PBT...

Då har jag tagit helg. :)
Nu är jag ledig onsdag och torsdag.
Sedan har jag jobbhelgen framför mig.
Så nu får jag passa på att njuta av ledigheten.
Fast imöra måste jag handla lite mat tror jag.
Sen skulle jag behöva till banken en sväng.
Som jag skrev häromdagen så har julen flyttat in här.
Jag hade lite "problem" vart jag skulle bygga upp julbyn men så här fick det bli...
Det fick bli en avlång by iår...
Nu ikväll så har jag vart PTB.
Personlig bugg tränare asså. :)
Har "plågat" stackars Sofie med Sverigebuggen.
Jag tycker det gick riktigt bra.
Hoppas du inte får träningsvärk nu bara Sofie. ;)
Nu ska jag ta natten så jag inte tar allt för lång sovmorgon imöra. :)
Godnatt...
// Per 

2 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Inga fel med sovmorgon ;) Ha en skön ledighet!

Kram Annemari

Per Noremalm sa...

Annemari: Bäst att passa på när tillfälle ges. :) Kram