torsdag 23 december 2010

Dan före...

Då är det inte många timmar kvar så är det julafton...
Jag tror jag har läget under kontroll.
Va iväg och fixade julklappar till Pontus.
Voffen måste ju få paket också. :)
Jag va inne i en mataffär och trodde att jag skulle bli där hur länge som helst när jag såg parkeringen.
Men det va ingen kö i kassorna så det gick snabbt att komma ut.
Jag hann dansa runt me dammsugaren innan jag gick till jobbet.
Och på jobbet gick de i ett...
Ett gäng telefonsamtal och en skinka som skulle fixas va några grejer utöver de vanliga jobbet.
Nu slappar jag i soffan och kikar på bingolottos uppesittarkväll...
Ha de bäst...
// Per

2 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Önskar dig en riktigt God Jul!!!!

Kram Annemari

Per Noremalm sa...

Annemari: God Jul på dig oxkså. :) Kram