fredag 17 december 2010

Jobb x 3...

Sitter här och käkar pepparkakor så jag ska bli snäll...
Väntar på att klockan ska bli 16 så att jag får börja jobba.
Låter ju nästan som jag väntar på att jobbhelgen ska dra igång.
Jag har ju bara 28 timmars arbete framför mig. :)
Jag är ju inställd på att jobba och när man väl kommit till jobbet så går det snabbt.
Så snart är det måndag och jag är ledig.
Roade mig med att betala en räkning som skulle betalas idag.
Roligt datum på en räkning. :)
Har även skrivit i schema och danser i 2011 år almanacka.
Ska diska och börja slå in lite julklappar innan jag traskar upp till jobbet.
Ha en trevlig fredag...
// Per

2 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

En förvånad Per tittar upp ur paketet?!?! ;)

Trevlig helg!
Kram Annemari

Per Noremalm sa...

Annemari: :)) Trevlig helg på dej också... :)