fredag 3 december 2010

Skjorta...

Sitter här efter en dag på jobbet som har inneburit de vanliga jobbet med de boende sedan har jag vart med när 2 st från smittskydd och Masen gick igenom huset.
Tror inte de va så illa att vi behöver stänga iaf. :)
Så jag behöver nog inte gå till arbetsförmedlingen på måndag.
Skönt att det är fredag och helg nu.
Funderar på hur jag ska göra imöra.
Gå och titta på Lag SM eller inte.
Skulle va skoj att kolla.
Luften gick ur mig nyss när jag öppnade ena garderoben.
Jag ska ju ut och käka med jobbet ikväll och hade bestämt att jag skulle ha en skjorta men av nån anledning är den kvar i Kil.
Så nu blir det bar överkropp ikväll. :)
Njee. Så illa ska det väl inte bli.
Jag får hitta på någe annat helt enkelt.
Klockan 18 ska jag va på Sara Winn så det är väl dags att börja fixa lite här.
Ha en bra fredagkväll där ute...
// Per

3 kommentarer:

Marita sa...

Kom och kolla på Lag-SM !!!! Jag och sonen ska dit, vore kul att träffas!!! :))

Linda sa...

Du har väl inte missat...
http://www.vanerdansen.se/program/

Per Noremalm sa...

Marita: De kan mycke möjligt bli så att jag kikar in. :)

Linda: Nejdå. Jag har koll men vet inte hur mitt schema ser ut så jag har avvaktat med att lägga dem i "Ev kommande danser". Men de kommer snart hoppas jag. :)