torsdag 9 december 2010

101209...

Då har jag precis sett FBK förlora mot HV 71. :(
En tung 1-4 förlust.
Ett juluppehåll vore inte fel nu.
Så att alla skadade spelare kan bli friska igen.
Innan matchen så va jag ner till stan och köpte mer julkort och frimärken.
Så nu är alla julkort klara för att skickas.
Nu skulle jag behöva få ner julsakerna.
Frågan är om jag ska göra det imöra?
Ska se om jag kan fixa några julklappar hade jag tänkt.
Men jag har verkligen ingen koll på vad jag ska ge de närmast anhöriga. :)
Får kolla runt lite för att få några idéer.
Igår så fick jag tag på 2 nytt danskort.
Dessa kort är taget när Casanovas va på Holken för några veckor sedan...
 Linn och jag i en fox...
Jag och Kristin i en bugg...
Nu ska jag nog dricka lite must innan de blir sängen.
Skulle behöva komma upp i tid imöra.
Nej...
Jag ska inte till jobbet.
Jag är 3 ledig nu. :)
Ska fixa lite ärenden imöra sedan drar jag till Kil.
Ha de gött...
// Per

3 kommentarer:

Susanne sa...

Men va fan va ja ska vara me på bild överallt, men som tur är ja ju i bakrunden:)

Susanne sa...

haha mm:)

Per Noremalm sa...

Susanne: Linslus. ;)

Susanne igen: Nästan värre än mig ju. ;)