lördag 4 december 2010

Mer Lag SM...

Då har jag upplevt ett lag SM igen då. :)
Jag minns inte riktigt när jag tävlade senast i den formen av danstävling.
Tror de står på min hemsida om jag inte minns helt fel...
Det är en lite speciell tävling då många par blir tillfälliga par för att varje lag ska ha dansare med i så många discipliner som möjligt.
Men det va kul att kolla iaf...
Bugg vuxen...
Invigning...
Det va fler klubbar som tävlade på den gamla goda tiden. :)
De va bättre förr me andra ord.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Marita sa...

Tråkigt att jag inte kunde komma å kolla... :((
Hörde att du hade träffat sonen iaf.
Tyvärr Per får man se tillbaka och ibland tänka att det var "bättre förr"... DTC´s resor i en stor buss samt en massa support!!

Per Noremalm sa...

Marita: Din son va den 1a jag spran på. :) Ja resorna för va ju trevliga. :)