onsdag 14 mars 2012

Vår...

Det är väl bara att inse att nu är det vår.
Och lite panik har jag för värmen kan jag säga.
Jag vill inte att snön ska försvinna i Branäs.
Det är trotts allt några veckor kvar innan jag ska dit över helgen och åka skidor.
Lille Johan kanske tar bussen upp.
Han ville ju åka mer skidor. :)
Så här såg det ut i stan när jag gick ner en sväng efter lunch...
 Guld torget. Oj. Stora torget menar jag. :)
Långt där borta ligger Herrhagen...
Jag har hunnit plocka lite här hemma idag.
Men jag skulle behöva ta tag i balkongen.
Där ser det ut som gud vet vad.
Mitt gamla prisskåp är kvar där.
Jag får börja plocka isär det nu när det börjar bli varmt där ute.
Kanske snart dags att öppna ute serveringen på Café Noremalm. :)
Jag ska kika en stund till på TV:n men snart blir det nog natten.
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: