söndag 25 mars 2012

Mariebergsskogen...

Imorse ringde Johan och sa att vi skulle ut på picknik i Kil.
Jag svarade yrvaket.
Bättre vi åker till Mariebergsskogen.
Och efter ett tag hade han även fått med mormor och morfar på picknik till just Mariebergsskogen. :)
Med andra ord går det inte säga nej till Johan.
Sol och blå himmel betyder en massa barnfamiljer i Mariebergsskogen.
Där finns flera lekparker och en del djur som man får titta på.
Philip nöjde sig med att titta upp i trädena och peka på alla grenar. :)
Här kommer ett gäng bilder från dagen...
Philip och Johan leker i sandlådan...
Mormor och Philip tar sig en promenad...
Jag och Philip spanar in...
Killingarna...
Sedan rusar vi vidare för att kolla in de andra djurena...
Syrran, pappa och mamma njuter i solen...
Sedan va det dags för fika...
Philip och jag myser lite.
Det har vart en trevlig dag med familjen.
Men nu blir det natten.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Marita sa...

Visst är det gôtt att få umgås med dessa xxxx-small barnen! Jag "lånar" syrrans barnbarn jag! :)

Per Noremalm sa...

Marita: Ja det är härligt med de små. :)