fredag 16 mars 2012

"Grill"...

Dagen på jobbet vart inte riktigt som jag tänkt mig.
Jag trodde dagen skulle ta slut 15.15.
Det gjorde den iof men jag hann inte hem innan jag va tillbaka på Sveagatan.
Efter jobbet gick jag och hämtade bilen och åkte till Willys och Obs.
Skaffade lite fredagsmys "mat".
Men när jag va påväg hem så ringde de från vån 2 och behövde min hjälp 2 timmar och snäll som jag är så åkte jag tillbaka till jobbet.
Häromdagen skaffade jag en "grill" till skänken.
Det är en ljuslykta som "drivs" med spisbränsle.
Fredagsmys...
Någon som vill grilla kôrv?
Ikväll blir det dock ingen kôrv här.
Chips och cola äts det ikväll.
Misstänker att de flesta gillar att det är fredag.
Själv så kvetter de egentligen va det är för dag.
Imöra är det dags för 12 timmar på jobbet.
Och på söndag har jag ett dagpass.
Sedan är jobbhelgen över. :)
Ha en bra kväll...
// Per

2 kommentarer:

Fröken M sa...

haha... men hur har jag kunnat missa det - att vi har en stor grill i sovrummet... Nu måste jag åka och köpa korv ;)

Per Noremalm sa...

Fröken M: Jag tror Viggo skulle älska att grilla inomhus. :)